Twitter

16 października 2012

Monika i Tomek, Fotografia ślubna Dąbrowa Górnicza, Leve, leve, loff loff ;)

Cieszę się, że dzisiejszy post powstał. Muszę przyznać, że podczas naszej sesji plenerowej w Tatrach nie przypuszczałam, że to nastąpi, że przeżyję ;) Mogę nawet stwierdzić, że przeszłam podczas niej wielokrotnie na drugą stronę, by powrócić na chwilę do świata żywych ładując się energią fotograficzną! Ostatnie chwile naszego pleneru powstawały już w niezwykle ciężkich warunkach, Monika bowiem powłóczyła już lewą nogą, a jej osobisty fotograf czyli ja prawą, na szczęście zapominając o bólu bohatersko załączyła w sobie tryb modelkowania i jakoś poszło. Heh, poszło nawet lepiej niż jakoś. Wszystkich znających mnie na tyle,że wiedzą iż nienawidzę chodzenia po górach informuję, że nic się w tej materii nie zmieniło. Zawsze sądziłam, że w fajnym krajobrazie świetnie wyglądają ludzie i to dla nich się złamałam :P BTW, widok Tomka z kropelkami potu na twarzy jakby opłynął wiosennym deszczem wypowiadającego słowa "uwielbiam się tak spocić" po czym otrząsającego twarz z kropelkami potu spadającymi wokół niego w slow motion - bezcenne ;)Moniko! Tomku! Uwielbiam Waszą sesję i dziękuję za możliwość. Dziękuję również mojemu dzielnemu giermkowi wielkiemu pomocnikowi tej sesji. zdjecia slubne w tatrach plener w Zakopnem plener slubny w Tatrach fotografia slubna Slask 2 fotografia slubna Bedzin fotograf na slub Bedzin sesje slubne w gorach Plener slubny w Tatrach fotografia slubna Slask plener slubny w gorach dobry fotograf na slub fotograf na slub Dabrowa Gornicza dobry i tani fotograf slubny Zaglebie smieszne zdjecia slubne Slask goralska sesja slubna nietypowe sesje slubne Slask fotografia slubna Bytom fajna sesja slubna na Slasku zdjecia slubne Bedzin Fotograf slubny Bedzin Małe co nieco z backstag'u + podziękowania dla Ally za make -up backstage sesji slubnej Tatry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Your comment will be added shortly.

Obsługiwane przez usługę Blogger.