Twitter

13 października 2012

Monika i Tomek, fotografia ślubna Dąbrowa Górnicza

Kilka klatek ze ślubu Moniki i Tomka. Impreza ślubna odbyła się w Restauracji Jubilat w Będzinie. Jak na mój gust goście bawili się bardziej niż przednio. Monika była jedną z pierwszych modelek, która zgadzała się na wszystkie moje mniej i bardziej twórcze pomysły, podobnie jak Tomek :D Jestem przekona, że na plenerze chcieli sobie zadośćuczynić za te wszystkie sesje poświęceń i zaplanowali moją eksterminację zmuszając mnie do najbardziej znielubianej przeze mnie formy aktywności fizycznej, ale o tym będzie w następmym poście ;) Fotografia slubna Bedzin zdjecia slubne Rybnik dobry i tani fotograf Slask fotorad slubny Slask slub w palacu shoena w Sosnowcu palac shoena slub fotograf slubny ktorego polecacie Dabrowa Gornicza Sosnowiec slub cywilny foto fotografia slubna Bytom fajne zdjecia slubne Siemianowice Slaskie zdjecia slubne slaskie fajne zdjecia slubne Katowice zdjecia slubne Bedzin Jubilat bedzin sala slubna sala slubna Jubilat zdjecia dobry i tani fotograf Dabrowa Gornicza fotograf na slub Slask reportaz slubny Katowice sala slubna Bedzin i okolice fotosy slubne warte obejrzenia Jubilat w Bedzinie zdjecia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Your comment will be added shortly.

Obsługiwane przez usługę Blogger.